sábado, 18 de agosto de 2012

LECTURAS


DOMINGO XX DO TEMPO ORDINARIO

PRIMEIRA LECTURA Prov 9, 1-6
LECTURA DO LIBRO DOS PROVERBIOS
Comede o meu pan e bebede o viño que mesturei para vós

A Sabedoría construíu a súa casa
tallou as súas sete columnas,
fixo a matanza do gando, mesturou o seu viño,
e preparou a súa mesa;
despachou as súas criadas a anuncia-lo convite
polos altos da cidade:
-"Quen sexa inxenuo, que se achegue aquí";
ó que carece de siso dille:
-"Vide, comede do meu pan
e bebede do viño que mesturei,
deixade a vosa inxenuidade e viviredes,
camiñade pola vía da intelixencia".


SALMO RESPONSORIAL Sal 33, 2-3. 10-11. 12-13. 14-15
R/ : Gustade e vede que bo é o Señor


Eu bendigo ó Señor en todo instante,
teño sempre na boca a súa louvanza;
gloríome no Señor,
e os humildes alégranse, ó escoitalo.

Temede ó Señor os seus devotos,
pois nada lles falta ós que o temen.
Empobrecen os ricos, pasan fame,
pero ós que buscan ó Señor ningún ben lles faltará.

Vinde, fillos; escoitade:
ensinaréivo-lo temor do Señor.
¿Quen ama a vida
e arela días de prosperidade?

Garda a túa lingua do mal,
os teus labios de falas enganosas.
Arrédate do mal e fai o ben,
busca a paz, corre tras ela.


SEGUNDA LECTURA Ef 5, 15-20
LECTURA DA CARTA DE S.PAULO ÓS EFESIOS
Comprendede cal é a vontade do Señor

Irmáns e irmás:
Mirade con tino como camiñades: non coma atolados senón coma sensatos, aproveitando ben este tempo, que corren días malos. Por iso, non sexades irreflexivos;  ó contrario, tratade de comprender cal é a vontade do Señor.
Non vos emborrachedes con viño, que leva á libertinaxe; en vez diso enchédevos de Espírito, falando entre vós con salmos, himnos e cánticos espirituais, cantando e salmodiando con toda a alma para o Señor e dándolle gracias decote a Deus Pai, por todo, no nome do noso Señor Xesús Cristo.


ALELUIA Xn 6, 56:
Quen come a miña carne e bebe o meu sangue,
permanece en min e eu nel, di o Señor


EVANXEO Xn 6, 51-58
LECTURA DO SANTO EVANXEO SEGUNDO XOÁN
A miña carne é verdadeira comida e o meu sangue é verdadeira bebida

Naquel tempo díxolle Xesús á xente:
Eu son o pan vivo que baixou do ceo: se alguén come deste pan, vivirá para sempre; e o
pan que eu darei, é a miña carne, para a vida do mundo.
Discutían entón entre eles os xudeus:
-¿Como pode este darnos a come-la súa carne?
Díxolles entón Xesús:
-Con toda verdade volo aseguro: se non coméde-la carne do Fillo do Home e non bebéde-lo seu sangue, non teredes vida en vós. Quen come a miña carne e bebe o meu sangue,
ten vida eterna e eu resucitareino no derradeiro día. Pois a miña carne é verdadeira
comida e o meu sangue é verdadeira bebida. Quen come a miña carne e bebe o meu
sangue, permanece en min e eu nel. Así coma o Pai, que me mandou, vive e eu vivo
polo Pai, así tamén quen me coma vivirá por min. Este é o pan que baixou do ceo; non
coma o que comeron os pais que mesmo así morreron: quen come este pan, vivirá para
sempre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario